▶ WE BREAK IT ◀

Direktlänk till inlägg 12 juli 2013

Miley med lång/kort hår?

Av Samira - 12 juli 2013 19:41

      

Bara jag som gillar Miley med kort hår? Ja, hon var också snygg med långt hår. MEEEEN ska man verkligen döma henne pågrund av hennes utseende. Tyvärr så gör folk det och glömmer vilken grym

skådis Miley är. När jag var 7-8 år älskade jag att kolla på Hannah Montana och hon var min idol!

 

Och hon är det fortfarande! <3

 

 
 
Miley Cyrus-Fan

Miley Cyrus-Fan

12 juli 2013 20:22

Jag ÄLSKAR Miley Cyrus och jag tittar fortfarande på Hannah Montana, fast att jag är 15 år. xD Miley är awesome och bara äkta fans gillar Miley Cyrus, hur hon än ser ut och vad hon än gör! <3

http://Ahliz.bloggplatsen.se

Samira

12 juli 2013 20:31

Ja, exakt!
Bara äkta fans gillar Miley, oavsett hur hon ser ut och vad hon gör.

 
Wilma

Wilma

13 juli 2013 15:04

Älskar hennes nuvariga stil och hon är en stil-förebild för mig... Så självklart blir det de korta håret :)

http://My-WonderLand.BloggPlatsen.se

Samira

13 juli 2013 15:17

Älskar också hennes nuvarande stil! :)

 
veronika

veronika

13 juli 2013 18:08

jag är verkligen en äkta smiley. hon påminner mig om min barndom och jag känner en härlig känsla! när jag var liten så drömde jag om att hon var min syster, och det var ofta, men haha! hon har ju ett så vackert ansikte så hon passar i båda frisyrerna, det är omöjligt att välja!

http://Veronikaa.bloggplatsen.se

Samira

13 juli 2013 20:53

Ja, hon var också en del i min barndom och jag är glad att hon var det. Men vad kul att hon påminner dig om din barndom.
Sjukt kul att höra era historier, kram! :)

 
Ingen bild

En annan tjej som gillar Miley

13 juli 2013 21:59

Haha! Jag trodde faktiskt att jag var den enda som gillar Miley i kort hår. EXAKT, hon var fin i långt hår också men hon är fortfarande jättesnygg i kort hår! ... fast jag gillar inte att hon röker o tatuerar sig dok.

Samira

13 juli 2013 22:51

Förutom att hon röker och tatuerar sig är hon ändå en fin person insidan och alltid har varit det. ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Samira - 5 september 2013 10:34


 

Av Samira - 30 augusti 2013 09:32


  En 18 årig tjej vid namn Lisa bloggar om hennes vardag och bland annat lite om Japan och deras kulterer. Men annars gillar hon ANIME för det mesta! ...

Av Samira - 17 augusti 2013 00:15


Tar en vecka bloggpaus.. Orkar inte blogga just nu! Sålänge kan ni väl delta på månadens blogg.  Länge sedan jag gjorde en!  Jag utnämner vinnaren när jag kommer tillbaks. Va med och bli länkad inför 20 - 60 unika besökare, vågar du?! :) ...

Av Samira - 16 augusti 2013 21:01


 

Av Samira - 16 augusti 2013 15:18


Kan inte fatta att sommarlovet är snart slut och att jag har skola typ om 2 dar. Ingen mer summer nights då jag stannar uppe hela natten.. ingen mer sovmorgon! Så sjukt snabbt det gick, även om jag inte gjorde något har det gått väldigt snab...

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards