▶ WE BREAK IT ◀

Inlägg publicerade under kategorin Min vardag ღ

Av Samira - 12 april 2013 17:32

Hola!

Dags för mig att färga mitt hår..

Annars så var jag i ett museum någon halvtimme med klassen och därefter hängde jag i stan med en vän.

Roligt var det självklart också att gå in i några butiker och prova några plagg, hehe provade skinnjacka och jag passade i det också.. Förvånad O_o Jag föredrar långa skinnjackor än korta! =)


          

Av Samira - 11 april 2013 19:56

.. Tonårsbossen!

Om någon minut ska jag kolla på tonårsbossen, grym program..

Om jag fick allt pengar skulle jag gå och shoppat men inte överdrivit.. Kanske 500 lapp..

Vad tycker ni och vad skulle ni göra om ni fick sköta ekonomin hemma under en månad?

 

 

Av Samira - 11 april 2013 16:07




Ännu en dag av klarat! 

Hade prov hela dagen och det gick ganska dåligt. Borde ha gjort bättre av mig men kunde inte riktigt tänka (har ont i huvudet)..

Åt ingenting heller på lunchen ooch köpte choklad till mig efter skolan.. Alla hade redan med sig godsaker när vi hade prov,

men jag hade ingen lust att köpa chips eller dricka igår. 

 

Min beställning har kommit! 

Äntligen så hade jag fått en brev hem. Nu är det bara att gå till affären och hämta den men mamma vill hämta den.

Hon tror att en vuxen ska få hämta paketet och inte jag.. Iaf färgar håret imorgon efter att jag har kommit hem från museum.

Ska bli kul att slippa skolan och istället åka på utflyckt! =)

    

Av Samira - 9 april 2013 23:27

Har precis gjort av med mobilen som tur, håller nämligen på att bli desperat..help


Men annars så ska jag gå och lägga mig. I'm not that tired but it's good for my eyes I think..?

 

Good bye, and I hope that you have a nice day tomorrow! Ses

  

Av Samira - 9 april 2013 16:40

Kom precis hem från den jobbigaste dagen. Kom nästan försent idag, pga knöt mina skor 10 gånger innan jag hann fram till spårvagnen. Och där inne träffade jag en kvinna som jag minns på min farmors fest för 5 år sedan..

Hon tyckte att jag klädde mig för tjejigt och annat trams! Så mina älskade kusiner hjälpte mig genom att försvara mig så jag var ganska glad för det.. haha avskyr henne verkligen.. Hon satt också bredvid mig, vilken bra start av dagen! x)

Nu ska jag dock äta ckocklad, dricka cola och bara vila. Har fortfarande huvudvärk! :(

Tror att jag ska stanna hemma imorgon, låter det bra?

 

Av Samira - 9 april 2013 07:17

Fy allt inlägg raderades, måste göra om den..

 

Men iaf gjorde ingen inlägg igår, jo jag gjorde en tidsinlägg men det var allt.

Hade världens största huvudvärk och bad min brosha att köpa glass till mig. Efter ett tag så kom han hem med glassen.

Glad jag blir men efter 10 min så somna jag och väcktes av att det var morgon.. Neej..

Vill sova igen, tänkte jag! Ska annars dra till skolan nu woop har 5 min kvar och jag har inte ätit något alls. Chao

Av Samira - 8 april 2013 07:30

    

 

Är nu redo att träffa mina vänner som jag har inte träffat på mer än en vecka!

Det blir typ 15 kramar, för vi tjejer är mer tjejer än vi borde.. Så ja ungefär 15 kroppar får jag krama om då!

Annars så sitter jag säkert i köket och käkar frukost. Eller så tänker jag på hemkunskap - provet som jag borde ha läst på.

Men jag hade glömt den i klassen och hemkunskap läraren hon ja hon ska man akta sig för .. Ännu ett stort F påväg.

 

   

 

Av Samira - 7 april 2013 22:18

Skulle följa "Söndag brott programerna" eller vad det nu heter och jag missade tyvärr en program..

Varför :( Men annars så har jag kollat på en och nu är den tredje igång orkar ej kolla på den har skola imon ju..

Även om jag har en timme extra sovmorgon så behöver jag mina 8h sömn hihi älskar bara att sova!

För er som har missat eller inte vet vilka programmer jag snackar om.. checka in de (inte för er som inte gillar att bli skrämda)

  • The mentalist
  • Navy CIS
  • NCIS: Los Angeles

Ska nu lägga mig och få sova lite, ha det ni gott och för er som börjar skolan imorgon: Lycka till ska jag säga! =)

 

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards