▶ WE BREAK IT ◀

Inlägg publicerade under kategorin Min vardag ღ

Av Samira - 7 april 2013 15:16

Har nyligen gått och köpt pizza och självklart pepsi då..

Ska tacka mamma för det !! Men har lite ont i magen så vet ej om jag klarar att äta två bitar ens :/

Ångrar mig lite att jag köpte pepsi, pappa brukade säga att "cola gör magen bättre" och det brukade funka ibland.

 


Av Samira - 5 april 2013 23:17

Tänker ta förväl till mitt lycliga liv och återvända till min våta kudde..
Hade en tråkig dag, tårarna forsade ner men ändå lyckades jag le en anning när jag inte behövt göra.
Imorgon är den självsäkra Samira tillbaks med nya bilder och annat skoj, hoppas jag..

 

Av Samira - 5 april 2013 11:10

 

Väntade på bussen och hade lust att fota!

     


Jag & min kära vän i en övergiven plats.. solen sken stark också

         

Av Samira - 4 april 2013 10:53

 

Av Samira - 3 april 2013 08:40

 

Igår så höll jag borta från bloggen hela dagen och kvällen pga jag bestämde mig för att kolla på tv för en gångsskull. Om jag ska vara ärlig så har jag inte kollat på tv på 5 dagar. Och jag som älskade kolla på såpor och filmer har fastnat på att

läsa!  Must take up my butt off the chair and watch some TV more often! 

Även om mamma har börjat gilla att jag tar min tid åt att läsa än att kolla på tv eller sitta vid datan 24/7 så måste jag göra det..

Av Samira - 1 april 2013 22:01





JU mer jag kollar på nät shopping sidor, desto mer behöver jag pengarna. Vill så gärna ha lite ny smink och några andra grejer inför skoldagen. Har redan shoppat förra veckan, så 100& kommer ej få pengar.

Det är typ nu jag inser att jag köper godis och annat gott för minst 100 kr. 

Förra veckan så sökte jag in på GT asså sälja tidningar och då anmälde jag mig för att jag tyckte att det lät kul. Men tvivlar

på att jag blir "antagen"  pga jag har väntat ungefär fem dagar eller vad säger ni hur länge ska man vänta?

     

Av Samira - 1 april 2013 17:05

Sitter här i köket (har börjat hänga i köket ofta nu) och har bara ganska tråkig..har brist på att göra något!
Väntar på att några tjejer ska svara på min kik meddelande, om någon vill hänga en liten stund. Det ser ut som om jag är mobbad.. ingen vill ut med mig :(
Aja whatever, kollar även på denna bilden här under. Bästa bilden!! <3 just saying

   

Av Samira - 31 mars 2013 18:41

Smet från bordet för att skriva detta inlägget..

 

Annars så satt jag vid köksbordet och gjorde min försenade hemläxa. Mamma och hennes gäst bakar bröd just nu och snackar om det kvinnor snackar om..? Ska tillbaka till min läxa och sätta igång.

Min "kusin" har tagit över min bok och ritar en massa gubbar! Måste få bort henne innan hon suddar allt.. Chao

     

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards