▶ WE BREAK IT ◀

Inlägg publicerade under kategorin Random by Samira ღ

Av Samira - 7 juni 2013 07:30

Bloggpausen är nu över! Saknat mig? Haha hej och god morgon på er.. Jag har ändrat på designen lite igår och gjorde någon inlägg i tisdag för att jag behövde lite tips nu när jag börjar blogga.

Tack till alla som skrev lite tips och annat till mig!

Ska iväg till skolan och vi har någon elevensval - hela dagen idag. Jag valde musik självklart! =) Nja, ses annars på kvällen!

Jag har även skrivit en tidinställt inlägg kl 15:15

 

Av Samira - 26 maj 2013 14:22

Någon gammal inlägg jag hitta i min facebook . Varning innan ni läser texten!

Ni kommer få en liten tår innan ni har hunnit läsa klart + texten blev lite för liten tror jag..?

   




Glöm inte Månadens blogg här nedan ---->

Av Samira - 24 maj 2013 19:53

Vi kör en bloglovinbyte! Alla som har bloglovin och vill ha en ny följare, kommentera.. Så kör vi bloglovin.

Alltså vi ska följa varann på bloglovin! Om ni vill köra en bloglovinbyte så är det bara att kommentera. =) Tjao sålänge

     

Av Samira - 18 maj 2013 08:45

 

Vinnaren av en länkning: owlbite.bloggplatsen.se

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards