▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under juli 2013

Av Samira - 1 juli 2013 20:45

Kom nyss hem från stan och tänkte tipsa om 3 filmer jag har sett under juni när jag hade tråkigt. 


Bratz: The Movie HÄR       Legally Blonde HÄR      Kitty och Hollywoodmysteriet  HÄR

 

Av Samira - 1 juli 2013 12:43

Hej 

Jag vaknade idag för första gången kl 8 och det var inte så himla kul.Vi hade en oväntad gäst hos oss igår kväll som sov rummet bredvid mig. Hon snarkade.. Jag kan inte sova när någon snarkar och om jag inte får någon sömn så blir jag grinig. 

Och jag ser inte så värst glad ut då!

Hoppas nu att shopping gör det bättre. Ska nämligen åka till stan och shoppa idag. That's gonna be fun!

 

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards