▶ WE BREAK IT ◀

Inlägg publicerade under kategorin Music time ♫

Av Samira - 30 mars 2013 18:00

En fin tjej med en sjukt fin röst som sjunger sin egen sång -La, La, La =)

Har blivit en fan just nu =) 

Av Samira - 25 mars 2013 22:30

God natt på er, ska äntligen lägga mig av den här långa dagen! Skola imon.. XD

 

Annars så har jag ingen för mig eller jo ska göra den där "Money Prank" / "Pengar bus/spratt.." med 

min bästa vän och kanske några andra också!

Är det bara jag som tycker att denna låten är söt och så bra? Eller så gör nästan hela sverige det.. o_O

Av Samira - 22 mars 2013 15:11

Vaknade i morse av en riktig träningsvärk i ryggen och även på axlarna! Kunde nästan inte vakna gå upp..men det klara jag som tur. Mattedagen gick som planerad. Vi gjorde Känguru - provet del 1 någon timme och efter 20 min gjorde vi den andra delen.. Brottninglek körde vi, har tyvärr ingen bild..Men ni kan ändå föreställa er två stora kängurur som brottar ner varandra. Aja ska i alla fall lyssna klart denna sköna sången och äta lite efter åt! =)

 

/Woke up this morning by a real pain in the back and also on the shoulders! Could hardly get up from the bed .. but it clear that I am lucky. Matte day went as planned. We didKangaroo - sample part 1 an hour and after 20 minutes we made the second part .. We drove Wrestling game, have unfortunately no picture .. But you can still imagine two largekangaroos wrestling each other down. Oh well will at least listen clearly this beautiful songand eat a little about! =)

 (Kim Davis - Sometimes)

Av Samira - 19 mars 2013 06:42

Ingen har riktigt försökt gå upp och det såg ut som om det var mitt jobb att göra det..

Ropade över halva vårt hus "gå upp nu då" somn tutan lyckades sova lite längre men nu är han vaken som tur.

Ska iväg till skolan om en halvtimme även om det låter mycket så är det ganska lite tid.

Har engelska nu första lektionen, glad tjej här! :)

 

/ No one has really tried up to go up and it loooks like it was my job to do it..

Shouting over half our house "wake up" sleep horn succeeded sleep a little bit longer, but now

he's awake as luck. Going to away to school in half an hour, even if it sounds a lot, it's quite  a bit of time.

English is now my first lesson to today, happy girl here! :)

 

Av Samira - 16 mars 2013 09:35

Hittade denna låten av en slump igår, vet inte exakt hur men är redan förälskad i den!   

Låten är skriven på franska och jag som inte läser franska i skolan, läser spanska.

Men om ni vill ha det på engelska ..

sök på youtube Kanye West - Alors On Dance så hittar ni det på engelska!


Av Samira - 15 mars 2013 20:45

Neej, skämtar bara med er om rubriken.
Hej på er! Skriver ett "litet" inlägg på min mobil. Haft roligt när ni läste min förra inlägg..nej, antar det. Sitter här hos min säng. Har legat här ända sedan kl 18.. Pga har ägnat timmar åt en favorit bok, det ser ut som om den aldrig tar slut (läser inte heller $akta $ka ni veta).. Har omkring 20sidor kvar, skönt men ändå inte?! Och när jag ska lägga mig blir det senare tror jag eller om någon timme. Har lite huvudvärk, har nämligen lyssnat på taylor swift låt: 22 omkring 100gånger!! ;)

Av Samira - 10 mars 2013 09:57

Igår kväll så satt jag framför tv:en och väntade på att Mello skulle börja. Chattade lite i kik eller snarare mycket i kik med två vänner. Vi snackade om Mellodifestivalen och vilka de skulle rösta på. Såklart röstade jag på Robin!

Ni har ingen anning, jag satt där med filt och chips och hållde tummarna varje gång man visa den där poängtavlan.

Om inte Robin hade vunnit så skulle jag inte låta shanbanan eller yohio komma till Eourovision*. Men Anton hade hade jag defenitivt låtit. Hans låt är super bra skrivet, dansar sjukt bra också!

David Lindgren med låten Skyline var också en hitlåt. Aja Robin den bäste vann i alla fall !! ;)

     

 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards