▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under april 2013

Av Samira - 3 april 2013 17:52

 


Här är en recept på ostfralla som jag la ihop till en bild! Jag gjorde mina för en kvart sen och ska säga till er för första gången: Jag är den sämsta kocken i hela världen även om jag gillar att baka så betyder det inte att jag är bra på det. Tyvärr..

Så mina blev brända, svarta, hårda och väldigt hårda men här är receptet för er som är sugna på att baka just nu eller om ett år! =)

Av Samira - 3 april 2013 10:48

  

<< Rihanna & Nicki Minaj >>

 

Har väntat otroligt länge att färga håret och mamma tyckte att rött var den bästa färgen att ha det liksom. Men innan jag gör det lovade jag mamma att städa mitt rum (hela huset) och plugga massor.. Så jag ska sätta igång med det Chao Amigos


Av Samira - 3 april 2013 08:40

 

Igår så höll jag borta från bloggen hela dagen och kvällen pga jag bestämde mig för att kolla på tv för en gångsskull. Om jag ska vara ärlig så har jag inte kollat på tv på 5 dagar. Och jag som älskade kolla på såpor och filmer har fastnat på att

läsa!  Must take up my butt off the chair and watch some TV more often! 

Även om mamma har börjat gilla att jag tar min tid åt att läsa än att kolla på tv eller sitta vid datan 24/7 så måste jag göra det..

Av Samira - 2 april 2013 13:20

Denna videoklippet är till alla mobbare där ute :/

Tycker att Jakob är en underbar människa som hjälpte den stackars lilla killen som blev utsatt för det han blev utsatt för..

Av Samira - 1 april 2013 22:51

 

 

 

Av Samira - 1 april 2013 22:01





JU mer jag kollar på nät shopping sidor, desto mer behöver jag pengarna. Vill så gärna ha lite ny smink och några andra grejer inför skoldagen. Har redan shoppat förra veckan, så 100& kommer ej få pengar.

Det är typ nu jag inser att jag köper godis och annat gott för minst 100 kr. 

Förra veckan så sökte jag in på GT asså sälja tidningar och då anmälde jag mig för att jag tyckte att det lät kul. Men tvivlar

på att jag blir "antagen"  pga jag har väntat ungefär fem dagar eller vad säger ni hur länge ska man vänta?

     

Av Samira - 1 april 2013 21:35

 

HISSAR

 

 

 

X. OnePiece har jättesnygga mönster, gillar dock inte priserna på dem. Men annars så skulle jag köpa de garanterat! :)

 

DISSAR

 

    Fejk                                   Orginalet

 

 

X. Asså folk som har brist på att kopiera folks inlägg, skäms på er! xD Hitta på egna inlägg istället.. Det är inte så att jag går runt och stjäl folks ideer bara sådär.

 

 

 


 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards