▶ WE BREAK IT ◀

Alla inlägg under juni 2013

Av Samira - 1 juni 2013 11:27

Idag ska jag iväg till min faster som bor här nära. Hjällbo ( där jag bor ) fyller år så det blir någon festival. Min faster frågade mig om jag ville jobba och självklart ville jag det. Måste iväg nu, så uppdatering blir sämre idag. Bara så ni vet! 

Ha en go dag, chao

 

  


Av Samira - 1 juni 2013 08:50

 


 

Yo! Tjejen som driver denna blogg heter Samira och är 13 år. Jag är bosatt i Sveriges näst största stad, Göteborg. 

 

Jag är en random tjej som älskar allt med djur att göra, godis, choklad, titta på ishockey och One Direction, Jedward, Rihanna & Eminem. Men jag hatar över dramatiska människor..

 

I min blogg hittar ni en massa peppcitat, musik, inspiration och lite mode. Hoppas ni gillar min blogg och stannar kvar! ♥

♥ Ställ en fråga om du vågar! ♥

43 besvarade frågor

♥ Arkiv ♥

♥ Kategorier ♥

♥ Sök efter inlägg ♥

♥ Translate so you understand ♥
Jacob Black - Twilight Breaking Dawn

♥ Reklamer och annonser ♥

Mode & design bloggar
dreamschool.bloggplatsen.se

Ovido - Quiz & Flashcards